23 maja 2019

Arkusz monitorowania realizacji podstawy programowej w roku szkolnym 2018/2019

Szanowni Państwo Dyrektorzy, przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów, techników, liceów ogólnokształcących, branżowych szkół I stopnia, uprzejmie informuję, że na platformie nadzoru pedagogicznego 23 maja br zostanie udostępniony. arkusz monitorowania realizacji podstawy programowej w roku szkolnym 2018/2019. Ww. monitorowanie będzie prowadzone w terminie od 24 maja do 3 czerwca br. Pobierz arkusz

30 kwietnia 2019

Ruszają badania ankietowe na temat używania przez młodzież szkolną substancji psychoaktywnych

Szanowni Państwo Dyrektorzy,  Ministerstwo Edukacji Narodowej informuje, że Krajowe Biuro do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii, Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Pracownia Badań i Inicjatyw Społecznych przystępują od kwietnia br. do badania ankietowego na temat używania przez młodzież szkolną substancji psychoaktywnych.

16 kwietnia 2019

Nabór wniosków o udzielenie wsparcia finansowego w ramach modułu 3 wieloletniego programu “Posiłek w szkole i w domu” w 2019 roku

Informuję, że zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 5 lutego 2019 r. w sprawie realizacji modułu 3 programu „Posiłek w szkole i w domu” dotyczącego wspierania w latach 2019–2023 organów prowadzących publiczne szkoły podstawowe w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki przez organizację stołówek i miejsc spożywania posiłków (Dz. U. z 2019 r. poz. 267) […]

11 kwietnia 2019

Kryteria podziału 0,4 % rezerwy części oświatowej subwencji ogólnej na rok 2019

Warszawa, 03 kwietnia 2019 r. DWST-WSST.356.2817.2019.BK Szanowni Państwo Wójtowie, Burmistrzowie, Prezydenci Miast, Starostowie Powiatów, Marszałkowie Województw Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej (https://www.gov.pl/web/edukacja), w zakładce Finansowanie edukacji/Subwencja ogólna dla JST zostały zamieszczone „Kryteria podziału 0,4% rezerwy części oświatowej subwencji ogólnej na rok 2019”.